Tänker aldrig mer ha fötterna på jorden

2013




(Lånad bild från dagen)


Efter veckans temavecka med musik så hade vi "uppvisning" idag och jävlar vad nervös jag var!
Jag vet egentligen inte varför för jag har ju stått på scen tidigare och jag sjöng inte själv men det är väl så att man oroar sig för vad som skulle kunna hända. T.ex. "Tänk om min röst spricker" elelr "Tänk om jag inte klarar den där höga tonen" o.s.v. Anyways så är jag jättenöjd! 
Och det roligaste var när en lärare sa till mig att han tyckte att vi alla var jätteduktiga men att han speciellt gillade min röst.
Kan det bli bättre? Igår fick jag komplimanger om min träning och idag min sång, två av de saker jag verkligen brinner för! 

Och för er som har följt mina tidigare bloggar så vet ni att jag har brukat göra sångvideos, dock var det ett tag sedan sist men ni kan vara lugna för jag spelade nämligen just in en ny som kommer upp innom kort (förhoppningsvis imorgon).