Sundays are for sleeping

2015



..och det har jag verkligen gjort.
Gick ju dock och la mig så sent att det blev tidig förmiddag innan jag somnade så det kanske egentligen inte är så konstigt att jag är helt död idag!
 


Startade helgen i fredags med en en snabb tur på stan, powernaps i soffan och sedan Harry Potter-filmmys!

Lördagen var dock så oklar från början men blev så bra ändå!
Började med att ta en skön sovmorgon, duschade och gjorde mig i ordning.
Sedan mötte jag upp Amanda på stan och vi kikade på nya delen av Utopia och jag fixade en ny mascara, TILL SLUT, och lite annat.
Vi bestämde oss sedan för att gå och ta en fika, så efter många om och men hamnade vi på Waynes. Vi fikade, snackade om verkligen allt mellan himmel och jord och bara hade det mysigt! 
När vi sedan insåg att vi hade suttit där i fyra timmar så kände vi att det var dags att börja röra på oss, så vi förflyttade oss till Café Göteborg istället och åt middag där. 




Det som började som en snabb tur på stan slutade verkligen i en spontan heldag, men riktigt mysigt var det.
Så jag som trodde att jag skulle vara hemma typ kl 15 kom alltså hem kl 23, haha!
Var dock inte ensam särskilt länge innan jag fick nytt sällskap.
Blev ännu mer Harry Potter-filmmys, en spontan tur till donken osv.
 
 
Så sovit har jag gjort mycket idag men det är väl det söndagar är till för, eller?
Nu blir det dock sängen, måste ju upp till skolan imorgon.. Har dock sovmorgon till kl 10 så jag kanske inte ska klaga!
Gammal bild men den lixom passade in

 
Hoppas ni också haft en skön helg!