Fyra bilder från veckan

2014



 
1. En bild från gårdagen på stan med Lina. Drack min första frappe, dock smakade den aningens för mycket kaffe för min smak. Om kaffesmaken inte hade varit lika stark hade den varit godare!
(Enligt mig som egentligen inte ens tycker om kaffe, haha!)
 
2. Känns ganska skönt och roligt att vara tillbaka på skolan, eller iallafall på de praktiska lektionerna!
 
3. Hade ett 5 timmars hål i torsdags, inte det roligaste! Eller det var ju skönt att åka hem tidigt men asdrygt att åka tillbaka till skolan kl 16 för att ha matte en timme.
(Jag har valt till en kurs matte utanför schemat, därför är lektionen så sen)
 
4. Var och provade ut & beställde nya glasögon i veckan så förhoppningsvis kommer dom snart! Har börjat känna att jag behöver dem i skolan då jag har svårt att se vad det står på tavlan och jag blir vädlgt trött i ögonen.