We live in a paper town

2015





Efter många om och men och velande hit och dit slutade kvällen med en bio med mamma. Vi så Paper town och den var riktigt bra! Den var lagomt feelgood och peppande samtidigt som den hade en bra story. Helt klart värd att se!

Mamma gjorde en jättegod Brownie & Cheesecake swirl kaka till efterrätt igår. Den var alldeles lagomt söt och syrlig och passade gudomligt bra till jordgubbar och vaniljglass!
Så nu sitter jag i soffan, ser på ännu en film och mumsar på det som blev över från igår. Jag måste lixom njuta av den allt jag kan nu för imorgon har jag bestämt mig för att sluta med sötsakerna igen. Jag känner att sötsuget är alldeles för stort nu så för att bli av med det tänkte jag "varför inte sluta helt?". Jag gjorde det för ett år sedan och det gick ju riktigt bra så då måste jag ju kunna göra det igen. Det jobbigaste är bara de första dagarna men när väl socker-abstinensen försvunnit, vilket går snabbt, så är man inte längre särskilt sugen.