TIPS

2016



 
 
Är du precis som jag och älskar sötsaker lite för mycket för ditt eget bästa?
Då har jag det bästa tipset!
 
Jag har hört om det ett par gånger men aldrig testat själv, förns ikväll!
Jag har varit lite skeptisk faktiskt men jag kände att jag var tvungen att pröva det tillslut och det var faktiskt riktigt gott!
 
Det är superenkelt och passar perfekt när sötsuget börjar komma!
Det enda du behöver är en banan!
Skiva den först och lägg in den i frysen några timmar, ja eller tills den är frusen helt igenom.
Lägg sedan ner de frysta bananskivorna i en mixer och mixa tills den är krämig och vips så har du din egna, snabba och goda bananglass! Och vet ni vad det bästa är?
Ni kan njuta med GOTT samvete!
 
Funkar dessutom lika bra till frukost, mellanmål eller när du vill unna dig något gott!