Sooner or later

2014



(Google bilder)
 
 
Som jag har längtat!
Nu är det inte länge kvar, endas 5 dagar, det känns helt sjukt!
Ska hänga uppe på campus under fredagen och lördagen med grymma människor och för hoppningsvis grym musik! Inviger verkligen sommaren på bästa sätt.
 
Påtala om sommaren, det känns äntligen som att den har kommit till Norrland! (Vågar man säga det?)
Det har varit sjukt bra väder här i Umeå nästan hela veckan och igår var det grymt! 
Solen sken, värmen var här och det blåste inte så mycket. Jag och mamma var och köpte nya solstolar så det var i en av dom jag spenderade eftermiddagen. Riktigt skönt var det!
 
Åskan och blixten hälsade även på igår kväll och jag måste erkänna att jag tycker att sådant väldigt mysigt! Rädd? Inte ett dugg!
Jag stod faktiskt på övervåningen, insvept i en filt och tittade på skådespelet med balkongdörren öppen.
Visst, jag blev lite blöt men ingen har väl dött av lite regn?
 
Nu ska jag nog dra på mig träningskläderna och tvinga mig själv ut på en löparrunda om det inte börjar regna igen. Jag har inte gjort ett dugg idag, knappt gått utanför ytterdörren så en löprunda vore välbehövligt. Känner mig riktigt slö och trött idag, jag är förvånad att jag ens lämnade sängen imorse.