Så jäkla kul!

2015







Gjorde ju halkbanan idag! 
Jag var riktigt nervös imorse, hade ingen aning om vad jag skulle förvänta mig och jag var asrädd haha! (Ja, jag är en mes!) Men nu efteråt skrattar jag typ åt mig själv, vad var jag rädd för? Det var ju skitkul!
För det första så var det jättekul att för en gångs skull sitta ensam i bilen, man fick som en liten självförtroende-boost! Det var dessutom askul att glida och sladda runt på banorna, och jäklar vad jag har lärt mig massor idag!
Det skadar ju inte heller att de hade riktigt sköna bilar där borta. Nya fräscha och jättesköna volvobilar, för övrigt en likadan bil som vi har hemma (dock har våran automatlåda) så jag var ju som van med vart alla spakar och allting är.

Riktigt kul hur som helst, och till alla er som ska göra halkbanan ni behöver inte oroa er som jag gjorde haha!

Nu måste jag sova, jag har en låång dag framför mig imorgon!