Alltid hos mig

2015



Som jag har längtat och äntligen sitter den där!
Äntligen är den på plats!
 
Jag har så länge velat tatuera mig men jag har lixom aldrig tagit tag i det hela.
Men i veckan tog jag mig i kragen så på fredagsmorgonen så satte jag mig utanför tatueringstudion, väntade tills de öppnade och skrev upp mig för en drop in tid.
Om jag var nervös? Ja!
Inte pågrund av att jag var osäker på motivet eller placeringen, utan för att jag inte visste hur ont det skulle göra. Men det gick så bra!
Killarna på Red Dragon är så fruktansvärt trevliga och lugna så vad fanns det att oroa sig för?
Visst gjorde det ont på vissa ställen men det var ju inte outhärdlig och efter kanske 10-15 minuter under nålen var det hela klart och jag kunde inte vara mer nöjd!
 
 
 
Nu finns ni alltid med mig, vart jag än är eller vad jag än går igenom.
Jag älskar er, NI är bäst och jag vet att ni alltid kommer finnas där för mig.
För er skull ska jag vara stark!