Bästa jag gjort

2016



Okej så studentveckan, balen och STUDENTEN!
 
Veckan började med att jag kom hem från Alanya på tisdag morgon.
Åkte direkt från flygplatsen till en tjej i klassen, där champangefrukost väntade. Sedan gick vi vidare till skolan, lekte massa lekar med lärarna och fikade. Senare hem, duscha, kasta i sig middag och sedan vidare till parken där mösspåtagningen väntade!
 
 
Onsdagen fortsatte med en ledig dag, förfest och sedan utgång på Allstar med de flesta andra studenterna i Umeå. En riktigt bra kväll måste jag säga! Förväntade mig inte supermycket men lilla Vanja var mer än nöjd!
 
Torsdagen blev rätt lugn, förberedde mest bara allt inför fredagen!
 
För väl på fredagen väntade BALEN!
Vi träffades ett gäng hemma hos mig innan, åt lite småplock, drack lite skumpa och fotades såklart!
Sedan rullade vi vidare till folketshus! Väl där väntade röda mattan, god mat, trevligt sällskap, dans och drinkar!
 
Helgen blev rätt lugn! Förberedde flaket, fixade inför frukosten och sådant!
 
Sedan bestod måndagen av mingel på skolan, och ännu mer flakfix!
 
 
 
Tisdagen började sedan kl 04.30 för mig.
Kl. 06.00 började folk droppa in hos mig för champangefrukost och mys med klassen!
Rimmen delades ut, vi skrev i varandras mössor, fotades och ja, drack.
Sedan var det en prommis till skolan som gällde och jag tror aldrig att jag har varit så taggad på att gå till skolan någonsin! Där delades det sedan ut betyg, vi åt lite fika, sprang in i Noliahallarna och sprang till sist ut!
Efter det väntade flaket och jag tror inte att jag gjort något roligare i hela mitt lv!
Vårt flak var jättefint! Vi hade typ bästa ljudsystemet, vi hade en fucking DJ på flaket och energin var på topp hela tiden! Tror inte jag hoppat, skrikt, sjungt och dansat så mycket någonsin. 
Måste nog säga att det var höjdpunkten på hela dagen!
Men allt roligt måste ju få ett slut så när vi åkt färdigt på flaket var det hemmåt som gällde, fika med familjen, få presenter, fotas ännu mer, kramas, skratta, bli grattas, fixa sig i ordning igen och sedan mot stan, förfest och sedan studentskivan!
 
 
Till alla kommande studenter: Alla säger att det är den roligaste dagen i era liv, och tro mig, det är så jävla sant!
Jag trodde ändå på folk när de har förklarat hur roligt dom hade på deras student, men jag hade aldrig kunnat förvänta mig detta!
 








 VAD HETER DU?


 DIN MAIL (Visas bara för mig)


 HAR DU EN BLOGG?




SPARA?