Alanya 2016

2016















Turkietresan med mina tjejer var såååå underbar! Vädret var alldeles perfekt, soligt varje dag, inte för varmt men inte kallt! Hotellet var bättre än vi någonsin kunnat föreställa oss! Poolen.. Åh!! För mig, som är världens pooltjej, var det som att hamna i paradiset! Och havet, som låg PRECIS nedanför hotellet var inte ens lite kallt!

På nattklubbarna slog vi klackarna i taket, dansade på barerna och levde life!

Det absolut mest absurda måste jag dock berätta om!
Vi hade precis klivit ur taxin och gått till gågatan i Alanya. Jag går längst fram som den reseledaren jag var och plötsligt ställer sig alla upp på uteserveringarna och börjar klappa händerna och vissla och ropa när vi kommer gåendes. Och visst, det känns ju lite skeetchy men samtidigt världens jävla egoboost! Vi alla fyra tittade på varandra, tittade runt oss och började asgarva. För visst fattar man ju att det är ett trick som "Här, kom till oss och ät och drick" men tro mig, det går inte att inte le i en sådan situation!

Men i övrig så får denna resa 5 av 5!
Jag behövde verkligen en paus från verkligheten, och det var precis det jag fick!








 VAD HETER DU?


 DIN MAIL (Visas bara för mig)


 HAR DU EN BLOGG?




SPARA?