work work work work work work

2016



Hejsan hörrni!
Just nu sitter jag faktiskt på jobbet och försker döda lite tid.
Jag håller på att uppdatera switchar just nu, fråga mig dock inte vad det är.
För mig är det lixom en låda med massa lampor som blinkar haha!
Men hur som helst så innebär det att koppla in en elkabel i switchen, vänta i 10 min och vänta tills den startat, kopiera koder och klistra in det i ett annat program, vänta i 15 minuter till och sedan packa ner den i lådan igen och börja på en ny.
Men jag klagar inte, får ju surfa runt på Macbooken jag jobbar på medan jag väntar.
Så ett par youtube-klipp har man ju hunnit se, några bloggar har man läst och har numera koll på alla nyhetssajter i Sverige!
 
Ska snart åka ut med hyrbilen dom fixat åt mig och göra något annat jag absolut inte vet vad jag håller på med.
Jag måste nog erkänna att jag aldrig känt mig såhär oteknisk!
 
Men jag ska inte klaga, jag älskar Macbooken jag sitter med, jag sitter och dricker kaffe och varm choklad hela dagarna och rätt mysiga är faktiskt mina kollegor!
 
Det enda dåliga jag börjat inse är att jag kommer måsta köpa mig en Mac senare när lönen kommer...
Eftersom jag var tvungen att lämna tillbaka skoldaorn, som för övrigt sög, så är jag ju utan dator just nu.
Och visst hade jag övervägt en Macbook tidigare men nu inser jag ju att jag inte har något annat val nu!
 
För övrigt kommer det ett inlägg om studenten och lite annat spännande senare, så stay tuned!
 
 
Har ju för övrigt också ljusat upp mitt hår!
 








 VAD HETER DU?


 DIN MAIL (Visas bara för mig)


 HAR DU EN BLOGG?




SPARA?